torstai 10. marraskuuta 2011

itkupotkuraivari, sen tuleminen oli tänään kyllä niin lähellä.  Mokasin eilen ja tänään soitin polille asiasta, soiton jälkeen ei todellakaan jäänyt hyvä mieli.

Kohti IVFää mennään siis kovaa vauhtia, puregon pistoksia on jo piikitelty ja tänään olisi pitänyt aloittaa orgalutran, mutta pistinkin sen jo vahingossa eilen, koska elin eilisen päivän ihan torstaina. Melkoisen paljon otti päähän kun tajusin että olin mokannut ja sitten vielä mielen valtasi epätoivo, pilasinko nyt koko jutun. Lääkkeen ohjeista luin että yleensä pistokset aloitetaan 5. tai 6. päivä ja minulla kuitenkin oli jo 7.päivä menossa, joten sillä sain itsene ehtoolla rauhoitettua. Noh polille soitetettua jäi kuitenkin tunne että pahasti oon mokannut, lisäksi jouduin vielä tankkaamalla tankkaamaan että mitä minun nyt pitää tehdä, hoitaja toikaisi "onhan sun se nyt pistettävä sitten tänäänkin kun oot kerran sen menny ny jo aloittaan, eikö sulla oo sit enää piikkejä vai mikä on?", hei, jos olisin tienny ton, niin en kai olis sinne edes soittanut. muutenkin se hoitaja puhisi ja puhkui siellä puhelimessa että jäipä hyvä fiilis tuosta puhelusta. Noh, mulla on onneks huomena ultra, kahtotaan si kuinka pahasti on tullut mokattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti