perjantai 16. maaliskuuta 2012

Olen saanut Helmiltä ja Rowanilta tunnustuksen. Olen todella huono tekemään tälläisiä, mutta ajattelinpa kerrankin repäistä ja tehdä tämän.

1. Kerro linkin kanssa blogissasi kuka lahjoitti tämän tunnustuksen.
2.  Kirjoita seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama tunnustus 15 muulle blogille/bloggaajalle.

noniin ja sitten ne faktat...

- Rakastan matkustelua ja viimevuosina olen tehnyt sitä aika paljon.
- Minulla on kaksi kissaa <3 miun lapset
- Olen kateellinen siskolleni, koska hän on saanut lapsen ja asunut ulkomailla.
- Olen sohvaperuna.
- En ikinä muista katsomieni elokuvien nimiä.
- Pidän valokuvaamisesta.
- Omistan miljoona jumppavälinettä, mutta en koskaan käytä niitä.


Lahjoitan tämän haasten kaikille jotka käyvät lukemassa blogiani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti