perjantai 23. maaliskuuta 2012

Osallistun Helmin vetämään kesän korvalla kantava- projektiin.  Projektissa ensimmäisenä tehtävänä oli kertoa kaksi sanaa, jotka ovat tärkeitä juuri nyt ja syyt niiden tärkeyteen.
Olen koko viikon miettinyt sanoja, oli yllättävän vaikeaa löytää nimenomaan vain kaksi sanaa. Sain kuitenkin lopulta valittua sanani.

Luottamus: minulla on suuri luottamus siihen, että me vielä joku kerta onnistumme. Luotan äärimmäisen paljon myös mieheeni, joka tukee minua vaikeissa oloissa ja mieheni luottaa siihen että minä tuen häntä. Luottamus tulee myös esiin ystävyyssuhteissa, olen kertonut ystävilleni meidän ongelmasta, he luottavat siihen että me onnistumme ja he ovat luotettavia eivätkä kerro asioitanu eteenpäin.

Onnellisuus: sana, jota joudun toisinaan palauttamaan mieleeni. Olen onnellinen, elämäni on hyvää, jos ei nyt otetan huomioon tätä yhtä asiaa. Minulla on mies, perhe, hyviä ystäviä, vakityö ja olen suht terve. Pääpiirteittäin minulla menee siis hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti